Základní informace

Personální zabezpečení školní jídelny:

vedoucí školní jídelny: Bc. Jana Michalčáková

kuchařka: Helena Michalčáková

pracovnice provozu: Veronika Schubert

Důležité informace pro rodiče strávníků

V 1. den nepřítomnosti dítěte  ve školce nebo ve školce máte nárok na jídlo do jídlonosiče za dotovanou cenu, ovšem tento nárok druhým dnem zaniká. V případě pokračující nepřítomnosti (2. a další dny) je strava počítána za plnou cenu. Pokud strávník ( zákonný zástupce) odběr stravy nestihne odhlásit, může si oběd první den nepřítomnosti vyzvednout do vlastního jídlonosiče v době výdeje obědů.  Pokud strávník (zákonný zástupce) odběr stravy včas neodhlásí a školní jídelna proto pro strávníka jídlo připravuje, musí strávník nebo jeho zákonný zástupce uhradit poplatek nejen ve výši finančního normativu, ale v celkové výši, tj. včetně režijních a mzdových nákladů.

Děkujeme za pochopení!

Strava NENÍ AUTOMATICKY ODHLAŠOVÁNA!

Za odhlášení či přihlášení odpovídá rodič dítěte a musí jej provést.

Provozní doba kanceláře školní jídelny:

Pro kontakt se strávníky, platba, přihlašování, odhlašování

Pondělí - pátek 

8:00 - 12:00 hod.

Přihlašování a odhlašování stravy:

Stravu lze přihlásit i odhlásit osobně v kanceláři, telefonicky, emailem vždy předchozí den do  12: 00 hod.

Odhlášení dětí v MŠ: V šatně MŠ je umístěn odhlašovací lístek, který se vyplní a vhodí do krabičky.

Jde-li dítě po obědě a je přihlášeno na celodenní docházku, nemůže mu být z hygienických důvodů odpolední svačinka vydána (vyhláška 137/2004).

Kontakt:

Bc. Jana Michalčáková

583 448 112

jidelna.maletin@seznam.cz

Soubory